top of page

The Milfs

Openbaar·1706 leden

Eerste ervaring

Afgelopen maandag eerst MOT ervaring. Onwennig naar binnen, netjes op tijd, vriendelijk ontvangen en omkleden. Dan door Sylvie begeleidt (via de bar) naar de speelruimte. Mooie locatie. Naast de dames nog maar enkelen aanwezig. Drankje, kennismaken met enkele aangename heren. Stress een beetje minder. Kwam wat langzaam op gang, maar uiteindelijk begonnen Maya en Joyce op de centrale matras het 'plezier'. Toch nog wat even afwachtend toegekeken, hoe het er aan toe gaat. Daarna kwamen ook de andere dames in actie op de achterste matrassen. Zelf ook voorzichtig mee geschoven en gekeken hoe ze aan de slag gingen, om dan bij Jade mijn eerste actie te ondernemen. Wat verwennen en kijken, maar zelf nog te 'braaf' om verwend te worden. Lag aan mezelf, assertief zijn is de boodschap. (niet opdringerig) Daarna even van matras naar matras rondgewandeld, gekeken en genoten van het schouwspel, om in de 2de ronde zelf meer in actie te schieten. Geduldig gewacht dat Jade ook mijn pretstok vond voor een lekkere, korte pijpbeurt. Heerlijk in/op haar mondje klaargekomen. Had me voorgenomen na een 1ste salvo niet meteen te vertrekken, maar doordat de klok al genadeloos had verder getikt, toch maar omgekleed en naar huis. Na anderhalf uur en héél veel indrukken en een beetje actie tevreden huiswaarts. Het was mijn eerste keer en met mijn verlegen karakter niet veel verwachtingen. Maar tevreden over mezelf dat ik toch al wat stappen durfde zetten en me bij de dames nestelde om mee te spelen. Het gemoedelijke gedrag van de andere heren heeft hierin zeker geholpen. Je merkt dat iedereen elkaar plezier laat maken, de één al wat sneller/heviger dan de andere. En waarschijnlijk had ik, als ik wat langer was gebleven, ook meer actie kunnen nemen. Zoals al vaker hier gelezen: durf de stap zetten, het valt reuze mee! Ik ben alvast klaar voor een volgende editie. Ga me dan sneller mengen in de debatten, langer blijven en alle dames proberen verkennen. Het smaakt alvast naar meer. Dank je Jade voor me toe te laten in het 1ste spel, heel in het begin. Je zal me niet gemerkt hebben, tussen zoveel bronstige heren, maar ik heb er alvast van genoten. Zowel toen ik jou verwende als daarna. Top! Doe zo verder. Mij zien jullie zeker wéér verschijnen.

238 weergaven
    Miembro desconocido
    27 feb

Fijn te lezen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en je een leuke tijd hebben bezorgd. 💋

Evenementen

• 1 apr wo | 'Sluts @ The Pleasure Dôme'

• 23 mrt ma | 'After The Weekend '

© Copyright The Milfs

Follow us on Telegram

QR Code .png
    bottom of page